Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

På denne side vil du KUN finde handelsbetingelser for handel med Nemdele ApS. Du kan ikke finde den enkelte virksomheds handelsbetingelser her.
Når du køber i webshoppen, handler du altså ikke med de enkelte autogenbrugere, men gennem et fælles selskab Nemdele ApS. 
Det er handelsbetingelserne her, som er gældende for alle varer købt online gennem Nemdele.dk’s webshop.

 

Handelsbetingelser for B2B handel

 

BETALING OG LEVERING

 

Alle priser er uden moms og Ab-lager. Vi forbeholder os ret til prisændringer uden varsel.
Alle forsendelser sendes med fast fragtpris, ifølge fragttariffer fastsat af transportørerne.

 

EKSPEDITIONSFEJL SKAL REKLAMERES INDEN 8 DAGE

 

Husk at kontrollere rigtigheden af den leverede vare, da der ikke betales for eventuel omskiftning eller lakering af en eventuelt forkert leveret vare.
Brugte reservedele skal inden montering kontrolleres for eventuelle fejl og mangler.
Motorer + Topstykker er monteret med varmecensor, der ved overophedning smelter, hvilket kan få betydning ved eventuelle reklamationer.
Motor og Gearkasse bliver altid afsendt uden olie. Returmotorer og gearkasser skal være aftappet for olie. Evt. oliespild vil være afsenders ansvar og denne vil være erstatningspligtig.

 

TOPSTYKKER

 

Følgende SKAL kontrolleres inden montering af topstykke:

 

- Kontrolleres for revner (evt. trykprøves).

 

- Kontrolleres for skævheder (evt. plan slibes).

 

- Ventiler kontrolleres (evt. slibes).

 

- Knastaksel/vippearme m.m. kontrolleres.

 

- Dyser og el-komponenter kontrolleres.

 

- Topstykket rengøres ud- og indvendigt inden montering.

 

Ovenstående kontrol foretages på købers regning, såfremt andet ikke er aftalt.
Trykprøvning betales af sælger såfremt topstykket er defekt, dog max kr. 500,- kr.
Monteres topstykket uden trykprøvning, dækkes arbejdsløn ikke ved reklamation.

 

REKLAMATION

 

Hvis der er andet end reklamations-/ombytningsret uden betalt arbejdsløn, vil dette fremgå af fakturaforsiden.
VED REKLAMATIONER SKAL SÆLGER GODKENDE REKLAMATION INDEN ARBEJDET PÅBEGYNDES, ELLERS BORTFALDER REKLAMATIONSRETTEN.
Al reklamation vedr. forsendelse skal anmeldes til transportøren ved modtagelse af varen, ellers er der ingen reklamationsret.
Vi forbeholder os ret til, så vidt muligt at udvælge reparatør, hvor reklamation vil blive udbedret, med reservedele leveret af sælger.
Reklamationssager vil blive behandlet hurtigst muligt, men vi beder om, at der udvises tålmodighed, da reklamationer som regel inddrager tredje part.

 

VARE-RETURNERING

 

RETURNERING AF VARER ACCEPTERES KUN EFTER FORUDGÅENDE AFTALE MED NEMDELE.
Returnering som accepteres krediteres til den debiterede netto købspris mod eventuelle fradrag.
Forudsætninger:

 

a) Angivelse af fakturanummer og navn på den person der har godkendt, at returnering kan finde sted.

 

b) Varen leveres i samme stand, som den er modtaget.

 

c) Franco forsendelse til vores lager.

 

d) Varen skal returneres inden 14 dage.

 

Evt. fradrag:

 

1) Der beregnes et ekspeditionsgebyr.

 

2) Elektronikdele, elektronikbokse m.v. tages kun retur med et fradrag på 50 %.

 

3) Hjemtagne eller specielt afmonterede dele tages ikke retur.

 

 Senest revideret juni 2024

 

Næste revision 2025

Tilføjet til kurven

Fortsæt med at handle Vis kurv